Jak to u nás chodí

S kým budete jednat?

Na recepci je přítomna pracovnice recepce. Pracovnice recepce neposkytuje poradenství, ale objedná Vás a zprostředkuje Vám tak kontakt s poradkyní.

V poradně působí čtyři poradci:

  • Mgr. Ivana Měrková 
  • Mgr. Lucie Podešvová 
  • Mgr. Soňa Zelíková 
  • Bc. Tomáš Abdul 

Poradkyně jsou sociální pracovníci a splňují kvalifikační předpoklady dle zákona o sociálních službách. Poradkyni si není možné zvolit.

Jak postupovat?

Objednejte se do poradny.
Ve Vsetíně: telefonicky (tel. +420 774 262 243) nebo osobně kontaktujte naše pracovníky a dohodněte si termín konzultace.
Na kontaktní pracoviště (Bystřice pod Hostýnem, Valašské Klobouky) se také telefonicky (tel.+420 774 262 243) objednejte předem.

Dostavte se na konzultaci.
Ve sjednané době se osobně dostavte na domluvenou schůzku. Můžete přijít sami nebo s doprovodem. Poradce vám bude k dispozici a pokusí se společně s Vámi řešit Váš problém. Poradenství je poskytováno pouze na základě informací a dokumentů, které nám poskytnete. Na základě těchto informací se s Vámi poradkyně dohodne na konkrétním průběhu poskytování služby a dalším postupu. Tuto dohodu můžete kdykoliv změnit. Spolupráci s poradnou můžete kdykoliv ukončit. V poradně Vám poskytneme informace potřebné pro řešení Vašeho problému, vysvětlíme Vám, jaké možnosti máte a jaké důsledky mohou Vaše další kroky mít.

Rozhodnutí o řešení problému, bude však vždy na Vás.

Anonymně a bezplatně. Služby poskytujeme zdarma a anonymně, nemusíte se tedy představovat (z tohoto důvodu se také poradkyně nepředstaví jako první). Všichni pracovníci jsou vázáni mlčenlivostí.

Využijte služeb poradny opakovaně. Jedna konzultace trvá maximálně 60 minut, budete-li potřebovat další informace, můžete se na nás opět kdykoli obrátit a objednat se na další konzultace.

Pokud si v něčem nejste jistí, nebojte se zeptat.